Kändisspan

Well. London är ju en storstad och givetvis träffade vi en hel del kändisar.

                                          

Trodde ni att Mozart var död?                   Vet inte riktigt vilka killarna i kostym      Sprang även på
Pah, vi träffade honom.                               var men en av dem var dryg                    min lille vän Justin.
Johanna tyckte han var töntig,                     som nivea i allafall...                                  
jag tyckte han var jätteball och
spelade glatt luftgitarr med honom.
Vid närmare eftertanke kanske
det inte var Mozart som jojo tyckte var töntig...?

---

Sinnesstämning: Joss Stone, "Fell In Love With A Boy"

Kommentarer
Postat av: HEJ DETTA ÄR DIN SYSTER :)

emily emily emilyyyyyyyyy
skicka alla bilder till mig!111111111111
på hotmailen tack :D:D:D::D:D

puss puss

2007-10-31 @ 19:28:50
Postat av: Emily

well, älskade lilla syster. det ordnar vi, men inte förrän jag kommer hem från soooooolen.
pusspuss.

2007-10-31 @ 23:08:51
URL: http://durochmoll.blogg.se
Postat av: Emma

Hej! Var på Madame Tussaud i helgen också! Gillade det skarpt.
Kram // Emma

2007-11-06 @ 23:16:48
URL: http://emmaaxelsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0