Drama queen

Så var det Mors Dag idag.
Familjen samlades hemma hos mig, där det bjöds på middag.

Jag har insett att jag behöver ett fjortis-, förlåt, fjortonårslexikon. Och då har det gått långt. Men jag förstår faktiskt inte vad hon menar, när jag sneglar över axeln, där hon skriver till sina vänner på diverse bilddagböcker. Jag förstår inte alla förkortningar och jag förstår inte vad alla konstiga tecken, ska bilda för bilder. Suck.

För övrigt har det bjudits på en hel del skratt idag, när syster 2 - aka the dramaqueen - agerat. Som när hon exempelvis skulle öppna diskmaskinen, tar i, får inte upp luckan, tar i lite till, luckan öppnar sig och plötsligt bara måste hon "snubbla" till bakåt. Drama, drama, drama.

---

Sinnesstämning: Maroon 5, "Can't stop"


Kommentarer
Postat av: chiem

haha jag kan inte heller allt..som tur är är det bara att fråga? du kommer väl ihåg att "den som inte frågar nåt...." Haha ^^ oh vilket roligt program det var haha:P

2007-05-29 @ 20:12:25
Postat av: Emily

eh va? jag fattar ingenting!? och dessutom har jag blivit av med din bloggadress. aaargh!

2007-05-30 @ 09:41:55
URL: http://durochmoll.blogg.se
Postat av: DRAMAQUEEEEEEEEEEN

MOHAHAHA.
OMG mly du e jå jeekla busig hela dan.
Hihihi :'>
vaddå fattar du inget lr?
:'O
btw, det är jag som e rolig, du är trist -_-

2007-05-30 @ 11:53:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0