And off i go.

Nu är allt packat. I vanlig ordning har jag en väska för mycket med mig, men rustad med allt från jobba-i-trädgården-kläder, till finklänningen och med en vuxenfika i magen (kex, ost och kaffe) lägger jag snart in ettans växel och börjar röra på mig.
Finns internet att tillgå, kommer min blogg att uppdateras som vanligt, om inte slipper ni mitt dravel ett tag. Fast på tisdagskvällen.. Då ni..

Just det. Tystnaden varade i tio minuter. Sen skulle det packas och alla vet ju att man behöver musik när man ska packa kläder!?

---

Sinnesstämning: Wheeping Willows, "Stairs"

Kommentarer
Postat av: Joppa

bara en liten kontring från soffans blogg:
men jag vill ha en tetrisfondvägg! "men det går ju inte, det ska ju vara tapet, lättast så..." säger pappa med en bestämmd papparöst...
...men med lite "våtrumsfärg",
a la hobbyfärg, i olika gråa nyanser
kan vi skapa ett litet tetris i badrummet!
det siktar jag på!

2007-07-17 @ 00:35:23
Postat av: empa

jag kanske är seg, (men har faktiskt en lång resa bakom mej, så det får vara okej) men jag hänger inte med vad detta har att göra md soffans blogg?
hursomhelst. what about fondväggen - hur har det gått?

2007-07-17 @ 23:29:55
URL: http://durochmoll.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0