Vardag igen

Vi borde nog ha pluggat, ja för det var ju så det var sagt och jag kan väl hålla med om att nu vore det dags att börja, med en vecka kvar till tentan och allt, men det blev som vanligt att vi låg i sofforna och tjöt av skratt. Därefter pratade vi allvar en stund innan S visade något youtube-klipp med barnförbjuden humor.
I morgon börjar skolan igen, men det finns ingen spänd förväntan i lägenheten, mer någon slags likgiltighet och acceptans inför vardagen och rutiner. Damien Rice sjunger om baby sister och jag saknar dem, onekligen, det är det enda som är skit skit skit med att återigen ha vardag - mina systrar är alldeles för långt bort...



Damien Rice, Baby Sister

Kommentarer
Postat av: ia

ojoj, hur hade det gått om jag hade flyttat till Nya Zeeland... tss. ;)

2009-01-13 @ 13:03:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0