2009

Det är den fjärde dagen på det nya året och jag tror jag börjar vänja mig.

2008 var på många sätt ett oroligt år.
Jag flyttade, älskade, hoppades, blev sviken och besviken, gjorde fel som jag länge kommer skämmas över, tog bra beslut som jag för alltid kommer vara stolt över, hoppades igen och däremellan levde jag loppan. Drack vin, förkunnade tal, klädde upp mig, klädde ut mig, vacklade bort och hem. Fattade beslut som skulle påverka en livstid för att därefter tänka om och tänka nytt.
Jag har förstummats, förvånats, förbannat och förundrats över svängningarna i relationer, varit tacksam för mina vänners hälsa och sörjt dem vars välmående inte varit lika självklar.
Träffat många nya vänner, förlorat den jag trodde var viktigast, upptäckt att så inte var fallet.

Det blev en ny start, där på kullen vid havet, sida vid sida med min vapendragare och älskade vän. Ett nytt år med nya chanser och utmaningar. Ett år med kärlek och respekt.

2009, jag är beredd nu.

Kristofer Åström, Yeah, Oh That's Nice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0