Motionsformen 2009

Den finns överallt, den där träningshetsen. Beach 2009, magrutor, fasta rumpor, pulverdieter och fan och hans moster. När jag pratade med vännen i amsterdam igår, befann hon sig på gymmet samtidigt som jag var lat och skulle ta bussen till stan- och hon som alltid brukar vara min trogna vapendragare i "borde gymma, men.."-. Nu tittar jag på Here It Goes Again. Jag ser det lite som min uppvärmning att dansa i takt och med tanke på att jag en gång lyckats snubbla på ett rullband, vid en tidpunkt då jag verkligen försökte spela oberörd, känner jag att den här motionsformen kan vara en riktig utmaning.




OK Go, Here It Goes Again.

Kommentarer
Postat av: ia

haha, typisk emily träningsform....

2009-01-28 @ 23:53:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0