Alla blodpumpars dag

Den här dagen är så löjlig, så uttjatad och inte alls unik, men det kändes väl knappast som en högoddsare att jag skulle tycka det.
Det är roligt hur det köps hjärtan, choklad och fantasilösa rosor en speciell dag om året, med förhoppning om att uppnå den ideala romantiken- är det något som är oromantiskt så är det väl att ha schemalagd tid för varandra? Hur mycket mer äkta är det inte då att plötsligt känna behovet av träffas på avskild plats, bara sådär, bara för att man måste, för att man inte klarar en sekund till utan varandra?

Nåväl.

Jag är ändå glad och tacksam för all kärlek bland allt elände, annars vore det ju idioti. Glad för att det finns hjärtan som klappar för varandra.

Och allra gladast är jag nog ändå för min pappas nya hjärta.

Lars Winnerbäck, För Dig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0