Åh, snö...

Julkänslan håller i sig, ja det gör den verkligen.
Vaknar på morgonen, sticker tårna utanför täcket, vaknar till liv i samma takt som tårna tappar grader och kvickt närmar sig isbits-stadiet, upp, lite musik, drar bort gardinen och upptäckten av snö! Snö i lund! Kors i taket och stoppa pressarna, det här gäller att tas tillvara på! En snabb dusch, levande ljus och varm choklad till frukost medan snöflingorna la sig på marken och plötsligt blev denna fredagsmorgon lite ljusare. På många sätt. Hade det bara varit första advent, eller kort därefter, hade man ju fått spela julmusik också, men någon måtta får det vara, lite principer måste vi faktiskt hålla fast vid och därför var det alldeles tillräckligt med Anna Tenheim. Så som jag längtade efter det albumet och jag kan inte påstå att hon gjort mig besviken. Melankoli och högkvalitativ uppriktighet i 40 minuter är allt jag önskade och precis vad som levererades.

Anna Ternheim, Losing You

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0