Vart tog våren vägen?

Nog för att det snöade bra igår, men jag trodde knappt mina ögon när jag vaknade i morse - snötäckt mark. Det var ett tag sen. Här inne är det varmt i alla fall, febern är tillbaka.
Brandlarmet ringer för tredje gången idag, men nu orkar vi inte ens sticka ut våra huvuden i korridoren för att kontrollera läget. Hoppas att det bara var ett falsklarm..

Charlotte Berg sjunger från den gamla skivan om ett möte, jag packar det sista inför påskveckan. Svårt att fokusera. Jag borde plugga, sätter mig för att plugga, nej jag borde packa och så packar jag lite. Är jag inte lite hungig? Äta. Tur att det snart är skola så jag får lite struktur på tillvaron. I morgon går tåget hem.  

---

Charlotte Berg, Ikväll stannar jag hos dig

Kommentarer
Postat av: Natalie B

Hoppas du får en bra dag! :)

2008-03-18 @ 10:52:20
URL: http://natalieb.blogg.se
Postat av: emelie bajs

Vad har hänt med ditt bloggande egentligen?

2008-04-20 @ 22:50:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0