Socialt experiment

Helgen är över och förgylldes av besök från Kalmar. Rickard, Emma, Emelie och Jonas gästade Lund och jag och de tre sistnämnda genomförde något av ett socialt experiment, när vi allihopa skulle sova i mitt lilla sovrum på 16 kvm. Jäklar i min lilla låda vad trångt det var, men finns det hjärterum...
Ingen kan påstå att söndagen var aktiviteternas dag, det var precis lagom att dricka Coca-Cola och äta lösgodis. Ja, och att åka buss i fyra timmar då, efter att ha bokat fel tågbiljett...

Melodifestival var det också i helgen, även om jag inte beskådade detta spektakel. En sak har dock inte undgått mig. Carola är förkrossad. En liten fråga bara, innan vi pratar häxjakt - Gräver man inte lite sin egen grav om man tror att homosexuella kan bli hetro med hjälp av förbön?

---

Cat Power, I Believe in You


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0