I kiss you where it's sore and please feel better

Något jag verkligen tycker om, är att byta mp3 med vänner. Gamla artister som glömts bort, blandas med nytt och spännande. Denna gången blev det min systers mp3 som hamnade i mitt våld och åh, vad jag glömt bort denna låt med Regina Spektor.

If I kiss you where it's sore
If I kiss you where it's sore
will you feel better, better, better
will you feel anything at all?
will you feel better, better, better
will you feel anything at all?

Born like sisters to this world
in a town where blood ties are only blood
If you never say your name out loud to anyone
they can never ever call you by it

If I kiss you where it's sore
If I kiss you where it's sore
will you feel better, better, better
will you feel anything at all?
will you feel better, better, better
will you feel anything at all?

You're getting sadder, getting sadder, getting sadder, getting sadder
and I don't understand, and I don't understand
but if I kiss you where it's sore
If I kiss you where it´s sore
will you feel better, better, better
will you feel anything at all?
will you feel better, better, better
will you feel anything at all?

Tillsammans med mina älskade, begåvade, vackra systrar, strosade vi på stan, fikade och fyndade. Det är så sällan vi alla är samlade nu för tiden, så det gäller att passa på. Jag känner mig Stolt som tuppen, som Tsatsikis pappa sa.



---

Regina Spektor, Better


Kommentarer
Postat av: johanna

navv

2008-06-17 @ 16:23:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0