Bortskänkes: Granne med slagborr

Om det var vårdag i Lund igår, är det en jävla höstdag här idag. Regn och grått, grått, grått. Jag som tyckte att den färgen räckte som modefärg - himlen klär liksom bättre i blått...

Efter att på hemvägen svurit fjorton kvarter i sträck - för att påsen med alla matvaror sprack och jag var tvungen att leda hem cykeln, samtidigt som jag bar på tunga skolböcker och diverse matvaror - lagat mat, diskat, spenderat lite tid i  telefon och försökt komma överens med adressändring om vilken adress jag bor på, tänkte jag nu läsa det sista för kvällen.
Då sätter grannen över igång med att borra. I betongvägg. Kvart i elva? Nåja, det får väl ändå ses som framsteg - igår borrades runt halv tolv på natten.

---

Foo Fighters, Times like these


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0