På besök i kuststaden

Jag vet att det har varit dålig uppdatering på bloggen. Märkligt kanske, för just nu har jag så mycket att berätta, men det är också min bortförklaring. Jag har helt enkelt inte hunnit. Plugg, plugg, plugg. Och lite sociala aktiviteter, såklart.

Träffade barndomsvännens mamma igår, när jag för ett ögonblick besökte Kalmar. Jo, det är sant. Två veckor, sen blev det besök i kuststaden. Men jag har mina bortförklaringar - det är säkert. Hursomhelst. Barndomsvännens mamma säger "Men har inte du flyttat? För typ två veckor sen? Du kan inte vara hemma varannan helg, det förstår du väl?"
Jag nickade, tackade för det goda rådet och fortsatte min promenad.

Snart blir det avfärd tillbaka. Hem? Kanske.

---

Hello Saferide, The Quiz
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0