Mina ögon blöder

Jag skrev igår att vi i stort sett skulle vara lediga idag, men hu så fel jag hade!
Grupparbetet tog längre tid än någon kunde anat och sen var det ju den där hemtentan som skulle skrivas och plötsligt hade vi pluggat i nästan tolv timmar och Alla Hjärtans Dag är snart som bortblåst. Det ska bli intressant och se hur många som kommer med nya juveler kring sina halsar i morgon, inte hade vi tid med sådant i min basgrupp i alla fall, även om vi naturligtvis hade en uppsjö som väntade. Näe, så mycket hype kring den här rödskimrande dagen blev det inte.

Imorgon är det fredag. Syster yster anländer och presenterar i ett par dagar, sin morgonstämma för grannarna vägg i vägg. Mycket mer hype.

---

Annika Norlin och Peter Jöback, Han är med mig nu


Kommentarer
Postat av: Jossan

Hej kompis! Hoppas du får en trevlig och kul helg med din syster. Jag själv ska nu iväg och se My fair lady. =) Mamma och mormor var hemma hos mig igår på en fika, det var väldigt trevligt. Vi hörs! Stor kram till dig!

2008-02-16 @ 13:42:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0