Jag vill också ha sol!

Familjen är för närvarande utspridd. Nya Zealand, Egypten, Brasilien och Thailand. Själv är man ju då i lund och det är väl inte fy skam, men alldeles för få soltimmar och alldeles för lite kontemplation.

I lördags gick tävlingen som engagerar hela Sverige, av stapeln. För ovanlighetens skull, satt jag faktiskt i soffan och försökte engagera mig.
Med magen full av tacos och lösgodis, bestämde jag mig när mörkret sedan länge fallit, att dra mig hemåt på cykel. Vet ni vad det kostar att cykla utan ljus, efter mörkrets inbrott? Tusen spänn. Gustav har i en och en halv dag informerat mig om vad man kan göra för tusen spänn. En himla massa saker, visar det sig. Se där, ja..

---

Snook, Inga Problem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0