Är det redan söndag?

Det är mörkt ute och tystnaden lägger sig allt mer över korridoren, där dörrarna är stängda och i rummen är det dags att ladda upp för en ny vecka. Syster yster lämnar Lund imorgon och det är inte utan att det blir lite mer tomt. Jag hade gärna haft henne kvar ett tag till om jag bara haft råd - åt jag också så mycket när jag var femton?
Och var tog helgen vägen? Tiden går fort när man har roligt, i guess.

Dags att samla lite ny kraft, imorgon var det ju måndag, ja. När jag var yngre hade jag vid den här tiden, sedan länge packat väskan, ibland till och med funderat över vad jag kanske skulle ha på mig kommande idag. Idag är det för mycket att göra, så sådant skjuts upp.
Och så ringer klockan, det är morgon och jag fräser lite över att jag inte ens kunde sorterat papperna när jag vet att jag är morgontrött. Ändå. Nu ska jag sova.

---

Hello Saferide, Last Bitter Song

Kommentarer
Postat av: johanna

haha jag saknar din korridor oxå lite!!!!!!!!!!!!!!

å dessutom var det jättekul att åka tåg själv, så jag kommer nóg fler gånger :)

2008-02-20 @ 22:34:42
Postat av: emily

om jag förstår dig rätt nu så var det kul att åka tåg TILL lund, men fruktansvärt plågsamt HEM, från Lund? Aiight?

2008-02-20 @ 22:41:22
Postat av: johanna

eh.
ja?

hihihihihi

jag är vitsig

2008-02-20 @ 22:43:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0