Supporthjälp!!

Trådlöst nätverk. Orden smakar illa i munnen, efter att ha spenderat kvällen med att förgäves försöka få den bärbara lilla lådan att öppna en och en annan liten sida.
Inte är jag - trots min hårfärg - helt tappad bakom flötet, men efter ett antal försök till att själv försöka ordna och dona, tog jag mitt förnuft till fånga och kontaktade kinesen i götet. Inte heller han lyckades lösa problemet, utan bollade vidare mig till supportsidor. Efter varje försök till problemlösning, kommer frågan "Hjälpte denna sidan dig?"
Efter arton Nej, ett antal svordomar och ett par rejält sammanbitna läppar, överväger jag starkt att ta datorn och promenera upp till högbrodelen. Ja, för datorns del alltså.
Om inte mottages hjälp mer än gärna.

---

Sinnesstämning: R.E.M, "Burning Down"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0