Spontan visit

Med två olika sorters strumpor, klev jag innanför dörren i Berga och genast blev min onsdag mycket bättre.
Mitt spontana och tänkta korta besök, blev som vanligt lite längre och det var inte förrän lite småpratande, lek och gullande med barnen, lyssnande på blondinskämt senare, som begav jag mig hemåt.
"Skriv nu inte något om oss på bloggen", sa S.
Ibland är det så tråkigt att jag hör så dåligt på höger öra - allt förvandlades plötsligt ett konstigt mumlande.

Ja, just det. Bara en sak till. Den här bilden. Lite som Mona Lisa, eller hur? Alltså, med blicken menar jag. Ja, vacker är den i alla fall.


Tess

---

Sinnesstämning: Muse, "Endlessly"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0