Det kan nog gå, ändå.

Alltså, jag försöker verkligen. Jag sätter mig ner, författar ett antal ord, bildar ett par meningar, läser igenom, markerar allt och kasserar.
Jag har liksom inte så mycket att säga. Eller kanske för mycket. Suck. Att jag ens sitter här och skriver om bloggdekadensen är katastrofalt.

Näe, men dagarna då sömnen var obefintlig, då den enda källarnyckeln låg kvar på källargolvet när dörren med en smäll gick igen och jag stod utanför med hakan ner till golvet, när regnet öste ner halvvägs till bussen, de dagarna ser ut att bli färre nu. Utanför har löven börjat ändra färg. De varma röda färgerna bryter mönstret av mörka höstkläder och på caféerna görs koppar med varm choklad på löpande band. Jo, det kan nog gå, det här.

---

Sinnesstämning: Caesars Palace, "Jerk it out"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0