Note to self: Aldrig "säkra" gömställen.

Är det inte ganska lustigt hur mycket man hinner, när något jobbigt ständigt skjuts undan. Annat prioriteras.
Rensa papper.
Titta på arton youtube musikvideor.
Prata i telefon.
Promenera. Ja, listan kan göras lång.
Till sist var jag tvungen att ta tag i det stora Måstet, även om jag vant mig vid tanken på att flyg med ett rosa pass. Då skulle i alla fall Soffan bli glad. Men så blev det inte. Passet låg precis där jag lagt det i flytten. På en sådan säker plats, som jag absolut inte skulle kunna glömma. Nänä..

---

Sinnesstämning: The Hives, "Two Timing Touch and broken bones"

Kommentarer
Postat av: Emelie Pettson

Det är så sant som det är sagt. Det gäller att prioritera och ikväll prioriterar vi skräck!Be ready for a tale of two sisters;)
Ses! Puss!

2007-10-23 @ 09:19:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0