Vi vet alla vad det är för dag idag...

...skräckfilmstisdag!!

Jag har även bestämt mig för att dagen till ära addera ytterligare en punkt på programmet. Mat.
Trodde att det räckte med vin och lösgodis, men nyligen presenterades fler delar i kostcirkeln, så jag ger väl det en chans då... Så. Alltså. Mat. Det ska bjudas på marockansk mat och även om jonas kanske rynkar lite på näsan, himlar lite med ögonen och säger någon fyndig kommentar följt av ett nöjt skratt, tror jag ändå han är mest glad. Annars kanske han hade blivit tvungen att äta upp den där en och en halv vecka gamla korven i kylen.

Näe, vi låter den ligga ett tag till.

---

Sinnesstämning: Kate Nash, "Birds"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0