Selecta-buddies

En liten kik på den lokala sidan, som har koll på vad som händer i stan, berättar att min förra arbetsplats haft personalfest.

Det var sommaren 2005, då sommarplågorna "Ingen vill veta var du köpt din tröja" och "Hej, hej monica", gick varma på radiokanalerna, som jag tillbringade dagarna på telenor, då vodafone.
 
Skrattet kom nu lätt när jag upptäckte min gamla Selecta-kompis (=vi som utnyttjade raster som inte fanns, för att gå ner till Selecta-maskinen och köpa godis) leker pajas med en öl i handen. Jag tror jag nu förstår vart huvudvärken, som infann sig dagen efter, kom ifrån!

---

Sinnesstämning: Raymond & Maria, "Ingen vill veta var du köpt din tröja"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0