Godnatt.

Kvällen är över. Tacosen var god, men jag brydde mig faktiskt inte nämnvärt om vi fick tolv poäng eller inte. På riktigt. Men det var en trevlig kväll. Stillsam. Tillsammans satt vi och undrade vart underhållningen befann sig när pausunderhållningen ägde rum, skrattade rått när herr Luuk insinuerade att vår värld är köpt, suckade djupt åt den musiksmaken vi inte förstod oss på. Åsiktsmaskinerna var samlade och drog sig inte från att tycka. Mycket.

Men som sagt. Jag är inte överdrivet engagerad. Är inte mycket schlager. Lite grå och trist, måhända, den tanken låter jag vara för tillfället.

I huset mitt emot är det släckt. Jag vill också sova. Vad hände med mina nattugglevanor?

---

Sinnesstämning: The Ark, "The worrying kind"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0