Gick vattnet?

Ett personalmöte försenade hemgången och lukten av smörpopcorn nådde mig, när jag slutligen promenerade mina fyrtioåtta steg upp till lägenheten. Maxi stänger om en kvart. Jag kanske hinner.

Min chef är gravid i drygt sjunde månaden och trots att magen är stor som ett bowlingklot, är hon smidigheten själv. När hon reste sig från pallen, då mötet var slut, sa hon något så roligt, som jag naturligtvis var tvungen att citera här:
- Oj, jag är blöt i baken. Hoppas det inte är vattnet som gått. 

Lät det kanske inte roligt nu? Det var det.  

----

Sinnesstämning: Kent, "Chans"


Kommentarer
Postat av: rickard

Rolig grej att använda kommenteringsfunktionen som chatt. =)
Tja, det var väl bra, jag och ramne stack in till stan och åt en bit och tittade på allt folket ute. All in all, en okej kväll!

2007-05-22 @ 00:38:13
URL: http://ljushuvud.blogg.se
Postat av: Rosse

Haha, den var rolig. =)

2007-05-22 @ 19:55:23
URL: http://talang.jenst.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0