Försvunna vykort

Nu börjar jag fundera över det här med postgången. Hittills vet jag att jag saknar minst ett par brev och ett vykort. De dyker bara inte upp!?
Vad gör de med kortet jag väntar på från italien? Sitter det uppe i fikarummet på postkontoret? Tar brevbäraren hem utvalda kort, sätter upp dem på kylskåpet och så framstår det plötsligt som han är väldigt berest (eller i alla fall har beresta vänner) ?
Hrm.

På träningen idag, berättade jag för syster 1 att ikväll var det onsdag, vilket innebär fortsättningen av cliffhangern från föregående avsnitt av Grey's Anatomy. Hon var ödmjuk nog att berätta vad som händer, trots intensiva försök att överrösta henne med annat. Men så bra. Nu har jag plötsligt en hel timme över.

image31
Efterlyses: Vykort med mitt namn och min adress!?

---

Sinnesstämning: U2 "Beautiful Day"

Kommentarer
Postat av: tha dramaqueen

hoho,
det låter som min syster. xD
HIHIHIHIHIHIHIHIHIHIHI

2007-05-30 @ 11:57:00
Postat av: Jossan

Ja nu när man jobbar på posten så ser man vilken röra det är så det stämmer nog=) Har även förstått att det där med ömtåliga paket bryr man sig inte så mycket om. =) Nu ska jag iväg på tenta. Önska mig lycka till!!

2007-05-30 @ 13:01:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0