För syndernas skull...

...får ni här ett till test. Jag fattar inte ens det roliga med att fylla i dessa, men va sjutton..? Varsågoda.


SENASTE PERSON SOM:
Sov i din säng: Jag. Vill ni läsa något snaskigare, få ni surfa vidare.  
Såg dig gråta: Jag gråter utan publik, tack så mycket.
Du gick på bio med: Syster 1. Nästan alltid syster 1. 
Du gick på stan med: Jag håller mig ifrån stan.
Skällde på dig: ?

EXTRA FRÅGOR:
Tar du droger: Oh, no. 
Dricker du: Nu förstår jag nog inte riktigt frågan.
Vilka är dina bästa vänner: En hel drös
Vad är du mest rädd för: Hrm..
Vem hatar du verkligen: Jag pallar faktiskt inte hata.
Har du varit kär: Have I ever!?
Kör du bil: Gärna snabbt.
Har du ett jobb: Indeed.
Gillar du att ha folk omkring dig: Speciellt utvalda- absolut!
Är du ett hälsofreak: Eh. Jag kan ju härleda allt till kostcirkeln, räknas det?
Anser du dig själv vara snygg: Njae. Är det mörkt?
Vem är snyggast: Hon jag hänger i gäng med.
Är du kär nu: Nähä. Inga sådana dumheter.
Är du svårflörtad: Näe, vad är det för trams?
Tre bra egenskaper: Jag är glad nästan jämt, snäll och ställer upp.  
Tre dåliga egenskaper: Ska man rannsaka sig själv på riktigt? Jag snackar mycket. Lite bitter. Lite trött.

STUFF:
Är du ensam nu: Ja
Låtar som fastnar i ditt huvud: De låtar man avskyr. I klass med boten Anna.
Vill du gifta dig: Känns inte riktigt aktuellt.
Vill du ha barn: Lätt. Fast inte heller det, känns riktigt aktuellt. 

DE SENASTE 48 TIMMARNA, HAR DU:
Gråtit: Nja
Köpt någonting: Ja
Varit sjuk: Jag är först sjuk när jag har 39 graders feber och maginfluensa samtidigt. Typ. 
Sjungit: Ja. Det gör jag nästan jämt.
Träffat någon ny: Ingår i jobbet.
Saknat någon: Jorå..

Varsågoda, känner ni inte att ni berikat tillvaron lite nu?

---

Sinnesstämning: Säkert, "Är du fortfarande arg"

Kommentarer
Postat av: olafia

jag vill åxå göra det testet!!!!! jag får alltid jättebra svar. dessutom antar jag att det är jag som är snyggast i gänget. plus att du grät när du såg på dreamgirls, blood diamnond, med flera. jag kan intyga om det behövs.

2007-05-17 @ 20:59:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0