Eurovision rookie

Min kära vänner är på ingång, redo med alla tillbehör till kvällens tacosbuffé. Efter tio timmars arbetsdag, känns det skönt med middagssällskap och få reda på vad som hänt, utanför butikens fyra väggar.

Och så var det ju melodifestivalen, också. Förlåt, Eurovision Song Contest. Couldn't care less, men ändå. Från att ha varit en total nybörjare, börjar jag få lite koll på vilka bidrag jag kommer höra ikväll, eftersom skivan med alla bidrag, snurrat hela eftermiddagen i butikens lokaler. Suck. Men. Jag ska inte sticka under stolen med att jag gillar the Arks låt. Och så var det ju någon låt i bluesstil..? Det här ska nog gå...

---

Sinnesstämning: The Clash, "London calling"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0