Dödssynden i lägenhetsområdet

Jag har förstått att jag begått en näst intill dödssynd i ett lägenhetsområde.
Jag har använt tvättstugan på en röd dag. Ve och fasa. När jag hämtade min tvätt, satt en lapp på dörren som klargjorde att det var förbjudet att använda tvättstugan på söndagar och helgdagar. Ursäkta mina nybörjarmisstag. Skamsen hängde jag upp alla mina lakan på balkongen. Fyra timmar har gått och de är fortfarande inte torra. Jag har fått mitt straff.

---

Sinnesstämning: Natasha Bedingfield, "How do you do?"

Kommentarer
Postat av: Rosse

Hej Kalmarit! Är med en Kalmarbo iallafall. =)
Det där med tvättstugan, var en konstig regel, att man inte får tvätta på helger?
Tycker det är så dumt. Tänk om man inte har tid att tvätta i veckorna då för att man bara jobbar och står i.

2007-05-22 @ 20:14:39
URL: http://talang.jenst.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0