Blod, svett och några tårar

Klockan är inte mycket, men redan har jag hunnit med att bland annat slå av halva tånageln, då jag skulle upp och dona, nymornad och allt. Pang! Tån i det ännu inte färdigmonterade soffbordet från ikea, i den vassaste av skruvar... Massor av blod och massor av svordomar. Nu är soffbordet färdigmonterat. Med någon slags hatkärlek.

Usch, här sitter jag när listan på vad jag ska göra är cirka en halv mil lång. Klokt.

Just det! Moneybrother ska ju snart släppa en ny skiva om 83 dagar (...who's counting?) och här kan ni provlyssna nya singeln Just Another Summer. Kalas!

---

Sinnesstämning: Moneybrother, "Bara ett fån gör så mot sig själv"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0