Bara en timme till

Det är en morgon när kroppen säger "sov en timme till", men klockan berättar att man redan borde stigit upp.
En morgon när jag funderar på det LeMarc sa. Om det stämde. För att inte tala om det som Suzzies orkester sa. Men det är lätt att var efterklok, kanske. Äh, don't go there, jag vet.
Jag önskar jag gått och lagt mig, när jag från början planerat att somna.
Förbannar min nyfikenhet, som gjorde att jag fortsatte läsa och vända in och ut på tankarna.
De där timmarna kunde använts till djup sömn.
Men idag är söndag, imorgon är en ny vecka. Vilodag? Nej, jobb snart.
Och här sitter jag. Suck.

---

Sinnesstämning: Joshua Radin, "Winter"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0