vår i luften

Aah.. Klarblå himmel, solen lyser och fåglarna kvittrar. Underbar start på dagen!
Promenad med hund (jag är hundvakt), frukost och sedan arbetsdag följer.

C kommer till stan idag. Hem. Välkommen! :-)

Har förstått att varje viktig blogg måste skriva några rader om melodifestivalen (inte mitt påfund, jag lovar) och så också min. Jag och E kommer sitta bänkade ikväll, för att inta positionerna som husets åsiktsmaskiner. Varsågoda. Jag gissar på att segern kommer stå mellan the Ark och Andreas Johnson...

i'll be back..

---

Sinnesstämning: Moneybrother, "Reconsider me"

Kommentarer
Postat av: Emma

Hehe, klart man måste skriva några rader om Melodifestivalen! En av årets höjdpunkter ju.. Tror på The Ark, jag också.

2007-03-10 @ 16:01:26
URL: http://emmaaxelsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0