Vad säger KLT?

Hur kommer det sig att bussen alltid tycks avgå si så där två minuter innan jag har tid?
spelar ingen roll hur tidigt jag än går upp, hur tidigt jag tycker jag förbereder mig, sista rycket blir nästan alltid stressigt och jag hade nästan alltid kunnat använda mig av två minuter till. hrm. tror i och för sig att jag tyvärr vet svaret på den inledande frågan... :-)

Hur som helst. Golvläggarna är klara med köksgolvet och det blev jättefint!! Vad gör vi då nu? Jo, naturligtvis täcker vi över det med masonitskivor, så att golvet inte ska skadas. så vi får inte njuta av det riktigt än. men snart. snaaart.

Kristoffer har namnsdag idag. jag gratulerar!

---

Sinnesstämning: John Legend, "Another again"

Kommentarer
Postat av: chiem

tack! (lite sen men ändå ;P)

2007-03-17 @ 08:04:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0