Sveriges sämsta förlorare...

Igår stod en lång arbetsdag och hårt träningspass efter det på schemat - hälsomåndag indeed. (inte ens om ni konfronterade mig med gårdagens dåliga matvanor, kunde jag bli nedslagen - jag kan ju hänvisa allt till kostcirkeln! :-))

Har ju en familjemedlem som har den inofficiella placeringen som Sveriges sämsta förlorare och trodde igår att jag mött en person som kunde dela denna placering med min familjemedlem. Men icke. Min familjemedlem klargjorde att det bara fanns en som kunde äga denna placering och att hon var den personen. Om jag tvivlade kunde vi alltid ta fram Fia med knuff? Jag passade. Bara den helhjärtade motiveringen räckte gott och väl.

---

Sinnesstämning: Ella Fitzgerald, "Mack the knife"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0