På språng

På väg till jobbet. Just nu har vi påsk kampanj. Det betyder ju på allvar att det är vår. Eller?

 

En liten jobbanekdot:

 

Får ofta försvara mig för min hårfärg på jobbet. De hävdar (inte 100 % på allvar) att det mesta kan skyllas på just oss blondiner, så när min brunhåriga kollega råkade säga något inte alltför smart till kunden vid kassan, var jag inte sen att replikera:

Jag: - Haha, jag säger ju att det inte har något med hårfärgen att göra!

Kunden: - Näe, men man kanske blir som man umgås?

 

Tystnad. Hoppsan. Touché. Jag lägger mig. Platt fall. Ge oss blondiner skulden då, jag pallar inte mer.

Fast det är roligt med sådana kunder. Jag hoppas på fler. Det är sunt att vara rapp i käften.

 

Oj, just det. Jag måste ju till jobbet! Måste rusa.

 

---

 

Sinnesstämning: Outcast, ?Bombs over Bagdad?


Kommentarer
Postat av: chiem

så nu har du en blogg ^^ grattis...ska försöka läsa den så ofta jag kan ;)

2007-03-09 @ 11:00:15
Postat av: johannanaanaa

HEJ EMILY PLUTT. skojsigt .

2007-03-09 @ 20:09:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0