märklig konversation?

Följande konversation utspelade sig vid lunch-tid:

Jag: -Vi har ju ingen micro!!!
P: -Vadå ingen micro?
J: -Jag skulle värma mat från frysen och gick in i matrummet, men det finns ingen micro där!!
P: - Prova titta i hallen.

I vilken annan familj skulle en sådan konversation verka normal? Inte i vår heller, vill jag tillägga, men köksrenovering gör det konstigaste med oss.

Bestämde mig i alla fall för att hälsa på syster 1 och luncha med henne. Fick även med mig en lunchlåda därifrån (som skulle kunna värmas i micron i hallen, vid tillfälle) men döm om min förvåning när jag upptäckte att locket till burken, gått upp och matlådan fick plockas upp ur min väska. matlåda no more.

---

Sinnesstämning: Weeping Willows, "Shiver in the morning light"

Kommentarer
Postat av: chiem

mohaha ^^ nu har du lärt dig en läxa ;P ta alltid matlådan i en påse också..för säkerhets skull..det gör jag ;P

2007-03-22 @ 17:06:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0