Hört på bussen

Tänk på att ni inte är ensamma på bussen!! Är jag den enda som tänker på att det (oftast) sitter minst tio personer runt ikring och spänt lyssnar på det senaste skvallret!?

Smakprov ur kvällens samling av konversationer:

- En kille sa till en annan, att en tredje kille verkligen förtjänade att, citat: "Smaka asfalt". Urk. Jag tog en extra titt för att se vem det var, jag inte ville möta i en mörk gränd.

- En kille berättade för en annan om att han inte tålde Chili con Carne och en lång utläggning om varför. Den utläggningen är censurerad, men jag tror ni kan gissa vad den handlade om.

- En tjej och en kille satt och pratade om deras gemensamma killkompisar och vilka av dem som "skaffat brudar".

Okej. News (?) for you all: Kalmar är litet. Så litet att sannolikheten att ni ska stöta ihop med någon på bussen igen, är ganska stor (speciellt om bussresorna är mer regel än undantag). Så snälla. Bespara mig alla mindre begåvade konversationer. tack.

såja. nu fick jag det sagt. nu: video.

---

Sinnesstämning: The Cardigans, "Live and learn"


Kommentarer
Postat av: Sessan

Haha... sånt är så roligt! Jag och mina vänner brukar prata jättehögt när vi är å fikar. Jättepinsamt när vi kommer på oss själva vad vi har sagt...

2007-03-28 @ 20:48:23
URL: http://sessan82.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0