Hälsomåndag

igår skrev jag att film, promenad och hälsosöndag, var ledorden för dagen. suck.
det blev kladdkaka, musik och playa del sol. men jag försökte. (och om ni vill, kan jag även leda kladdkakan till kostcirkeln, så att gårdagen ändå får en liten touch av hälsodag :-))

det är tiiiidigt. och nu måste jag snart börja röra på benen, en elva timmar lång arbetsdag is ahead, följt av träning med syster 1. ah. så är det naturligtvis - jag tar igen gårdagen! Idag är hälsomåndag!

Innan jag beger mig, inte att förglömma: Min kusin vitamin fyller år idag! Grattis! :-)

---

Sinnessstämning: Tracy Chapman, "Fast car"

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Ha en trevlig hälsomåndag!!

2007-03-19 @ 06:29:03
URL: http://junitjej.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0