gick du individuella programmet, sa du?

sitter och försöker peppa min kusin att palla med det sista av gymnasiet....

Jag: -Jag vet, det är tufft... Man skulle kunna sammanfatta fysik b som "föreställ dig något som egentligen inte finns, men som trots allt existerar för stunden, med en spänning av antagen styrka, och räkna på vad som händer om förhållandena mellan dessa två förändras och är det i så fall rimligt?"
Kusinen: -Ha, javisst. Men vadå? Har du läst fysik b? Gick inte du sam?

Tystnad. Tack. I tre år beklagade jag mig över dessa frustrerande tal, dessa mossor, lavar och exkursioner vi tvingats ut på. och så tror han att jag gick samhälle? nej, min vän. jag borde gått samhälle, men gick natur..

och nu borde jag verkligen försöka sova.

---

Sinnesstämning: Anna Ternheim, "Shoreline"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0