det går framåt

lite drygt tjugo minuter sena, dök golvläggarna upp, för att lägga vårt, ack så efterlängtade askgolv (otippat va? att golvläggarna anlände för att lägga golv...?)
Sakta, men säkert, ser vi vårt nya kök närma sig. Inte en dag för tidigt.....

Dagen är fulltecknad, men lite blogg-pauser är bara nyttigt.
Vi ska bland annat hämta lite fler byggskivor och då ges chansen att återigen få köra släp. Förra gången kände jag mig som drottning över släpvagnen, då jag lyckats backa åbäket. Jag förstår dock nu att jag började lite försent med att träna... Att låsa in nycklarna låter som en kanonidé, om jag får säga det själv...

---

Sinnesstämning: Lars Winnerbäck, "Fånga en fjäril"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0