Brandkårsutryckningen? Tja, ett tidigt majbål..

fredagskvällen avnjuts hos min mamma, MED KÖK! roligt sällskap jag är, med datorn som vän, i know..

mannen-som-alltid-har-rätt, brände ris idag. brandkåren kom.. mannen-som-alltid-har-rätt har inte så mycket rätt längre. hade varit mycket roligt att se hur han förklarade sig. hade elden spridit sig? jag vill veta!! allt jag vet är att den röda bilen, kom med mycket intensiva blåa ljus. jag tackar för helgens höjdpunkt.

Min syster har delat med sig av en stor låda bridgeblandning i hissen. heeeela hissen. helgens andra höjdpunkt, gissar jag. och även det kunde hon skylla ifrån sig. denna gången på herr jobbarkompis. men visst var det hans fel när han befann sig på annan plats? i say, yes of course.

nerifrån kommer toner från så ska det låta. tror faktiskt inte jag missar så mycket. "i can't liiiiive.............." (mariah careys låt..) aargh.

over and out.

---

sinnesstämning: Josh Rouse "1972"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0