Beach 2009, here I come!

Kalasfirandet är över för denna gången.. Mycket mat och mycket gott, var ledorden och det där träningspasset, känns plötsligt som det gick jämnt upp med intaget av mat igår.

Min vän, E, som även hon tränar på samma gym, laddar för Beach 2007 och på det sättet kan motivera sig.
Jag satsar nog mer på Beach 2009. Eller 2010.

Vad hände med våren? Idag är det regnigt och kallt och jag kan bara hoppas på att KLT behagar dyka upp i tid idag, när jag ska med  bussen till jobbet..

Det var lite stressigt igår, när syster yster skulle gratuleras.. Jag parkerade bilen och klev ur, utan att se vart jag satte fötterna. Jag satte fötterna mitt i en vattenpöl. Det är underskattat vad blöta fötter gör med humöret, tidigt på morgonen!

Med detta vill jag bara säga: När det regnar, ha alltid ett par extra strumpor för att hålla humöret på topp!

---

Sinnesstämning: Bo Kaspers Orkester, "Vilka tror vi att vi är"


Kommentarer
Postat av: Emelie Pemelie

hej min söta vän. Sitter här på jobbet och läser din blogg. Alltid lika roande :) Hoppas du har haft en bra dag på jobbet. Jag ringar dig när jag kommer hem! Puss!

2007-03-22 @ 16:40:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0