and finally. it's over.

Oh. My. God. Vilka sa jag att det skulle stå mellan? Och vilka stod det mellan!?! (jag vet, det var säkert huuur många som helst som tippat precis som jag. men ändå. jag kommer vara helt nöjd ett bra tag till.)


Vi hade i vanlig ordning åsikter om allt och lite till. Mycket underhållande.

 

Några av frågorna vi ställde oss var:

Varför måste carola alltid skrika när hon gör entré? Och kom Måns direkt från skiftjobbet på Mc Donalds- han hade ju i alla fall jobbkläderna på sig??

 

Och snälla. Om vi inte får se Luuk nästa år, vill vi se Björn Kjellman som programledare.

 

Over and out.

 

---

 Sinnesstämning: The Ark, ?The worrying kind?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0