Vuxenpoäng inkasseras

Bakdoften ligger över lägenheten och jag är mäkta stolt när jag snart ska bjuda E och hennes doctor-to-be på kaffe och tårta (!). Vuxenpoäng inkasseras. Det är doctor-to-be's första besök i lägenheten. Min mamma hade skurat golv och vädrat mattor. Jag nöjer mig med att lägga fjärrkontrollerna snyggt på sin plats.

Dagen har gått i vilans tecken. Känns ganska befogat efter ett par 6-dagars arbetsveckor. Som vanligt har listan över vad som måste göras, varit längre än vad som hinns med i realiteten. Men dagen är inte slut än...

Nedräkningen pågår - snart har vännen L, en liten bebis. Åh!

---

Sinnesstämning: The Calling, "Wherever You Will Go"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0