måndagsmorgon

Benen var inte alls så trötta, ögonlocken inte alls så tunga, som jag befarat i morse. Inte hoppade jag upp med ett skutt, men ändå.

Ringer till min mamma, för att önska henne en bra dag och fråga varför hennes mobil aldrig är på - hon är omöjlig att få tag i. Hon låter mig veta att hon arbetat i trädgården hela helgen och haft fullt upp. Jag låter bli att berätta för henne att mobiltelefonen, är just, mobil.

Mingelbilderna från i lördags, berättar att min syster gjorde stan osäker. Själv har jag fötter som pryds av skavsår och blåmärken. Men oj, vad det dansades!

Ikväll ska Kalmars bästa frisör få sätta saxen i mitt hår. Äntligen.

---

Sinnesstämning: Jason Mraz, "I'm Yours"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0