Kostcirkeln hos Macke D

Återigen känns det som dagen rusat förbi, men värmen förlänger dygnen och att dra sig tillbaka för dagen, känns inte aktuellt.

A och jag promenerade så sakteliga ner mot stormarknaden för att inhandla det som skulle resultera i middag. Nästan framme, insåg vi att tröttheten fått ett stadigt grepp om oss och vi valde att styra stegen mot det multinationella företaget med ett gult M. Vi skulle äta nyttigt, sa vi. De har ju börjat med nya kampanjer om att det faktiskt är möjligt - visst skulle även vi klara det!? Och visst, brödet var av fullkorn, men resten? Hrm. Jag har ju gåvan att kunna härleda allting till kostcirkeln och därmed framstå som nyttigt, men bättre än så blir det inte.

Slutligen - ett tips, så här på kvällskvisten. Om ni inte lyssnat på Shawn Calvin - gör det!! Hennes låt "Crazy" är kalas! (Jag tror tröttheten börjar komma ikapp, mitt ordförråd är begränsat.) 

---

Sinnesstämning: Shawn Calvin, "Crazy"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0