Kollektivt håravfall, killar?

Träningen gick bra idag, trots ett uppehåll som varade aningen längre än det var tänkt. Stärkt av ilskan som flygbladet i brevinkastet orsakade, sprang jag som aldrig förr. Killarna som alla lider av massivt håravfall och ständigt propagerar för mer "debatt", men delar ut flygblad så tidigt att knappt en människa är vaken, orsakar en frustration som kommer vara min drivkraft och motor under dagen.

För övrigt var min syster sig lik. Ändrade lite vikter innan jag satte mig, så jag knappt kunde lyfta och framkallade därmed en träningsångest och jag lovade och svor, för en sekund, att det aldrig skulle gå mer än två dagar emellan träningspassen. Jag ruvar på hämnd.

---

Sinnesstämning: Shawn Colvin, "Round of Blues"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0