"Ingen reklam"-aktivist

För en gångs skull är jag hemma innan slutvinjetten till grannens Rapport.

På vägen upp i min trappuppgång, har tanten tröttnat på reklamen. Det står:
"Ingen reklam". Två cm under sitter ytterligare en lapp, där det står: "Jag sa ingen reklam". Ytterligre två cm under: "INGEN REKLAM!!!"
Längst ner sitter, precis vid brevinkastet: "Ingen reklam, tack."
Nu är frågan. Borde jag oroa mig? Tanten är uppenbarligen på sin vakt och hon är inte glad!

Brottades med vinden och gamla minnen på vägen hem. Det blir så ibland.

---

Sinnesstämning: Lars Winnerbäck, "Brustna hjärtans höst"


Kommentarer
Postat av: bjrkis

Så länge du inte lägger någon reklam i hennes brevlåda så kan du nog slappna av :)

2007-06-15 @ 01:19:37
URL: http://bjrkis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0