Det är en konst att kunna pricka in ösregn

Gav mig iväg i går, redo för en ny arbetsdag och försökte pricka in en stund mellan regnskurarna. Det gick sådär. Hundrafemtio meter på väg, öppnade sig himlen och jag svor tyst för mig själv.

Idag ser himlen lite mer tillmötesgående ut och snart ska jag bege mig mot butiken med medelhavstemperatur.

Pratade med syster 2, som befinner sig på ett humanistiskt konfirmationsläger i Linköping.
Jag: - Har du det bra? Har du lärt dig mycket? Diskutera mycket?
Syster 2: - En del... Men igår sov vi tre timmar, i förrgår var vi uppe till halv tre och ikväll ska vi på midnattspromenad!!

Helt klart att man prioriterar olika saker.

---

Sinnesstämning: Guns N Roses, "November Rain"


Kommentarer
Postat av: johaja

BÄSTA KONFALÄGRET EVER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! <3

2007-07-01 @ 23:07:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0