Blyfot vs. laglydig

Dagen inleddes återigen tidigt, då planet från Arlanda lyfte på morgonen, tillbaka till Kalmar och arbete.
Min syster var snäll och körde mig till flygplatsen, men när det gäller våra körtemperament, är vi högst olika. Medan jag kör som om min fot vore gjord av bly, kör min syster oftast två km/h under den tillåtna hastigheten och för någon med lättare fartblindhet är detta högst stressande. Lite musik, gjorde dock saken bättre och bara en gång fick jag frågan om jag inte ville gå ut och promenera till flygplatsen. Jag passade.

För övrig är Shatila kanske lite av en hjälte. Absolut en förebild.

---

Sinnesstämning: Justin Timberlake, "My love"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0