36 000 sekunder kvar

När de andra cyklade, gick eller åkte taxi mot går kvällens hålligång (japp - det heter så), begav jag mig hemåt. Det hade varit en trevlig kväll med kycklingryta - först tveksam, sen godkänd - och politik. Som vanligt, när jag träffar nya människor, är jag helt oförmögen att sitta stilla med händerna i knäet och prata lågt och endast valda kommentarer. Men jag tror ändå att jag klarade mig skapligt.

Nu är det 36 000 sekunder till mini-semester. Mini-semestern som för många innehåller dans kring fallossymbol, dricka som river i halsen, ogräs i håret och löjliga danser. Sicken kultur, vi har!

---

Sinnesstämning: Åsa Jinder, "Av längtan till Dig"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0